tisdag 21 juni 2011

GB:s 1000 glassar - vilket skämt!

Jag har ju i bloggen här tipsat om att GB ska dela ut 1000 glassar om dagen fram till midsommar. Kul idé tyckte jag och ganska många fler ;)

Idag hade GB gått ut med att den s.k. glasskiosken skulle öppna kl. 15.00 och glad i hågen tänkte jag testa hur det funkade. Vid 15.38 hade de fortfarande inte lagt ut några glassar och de arga/sura/irriterade kommentarerna blev fler och fler.

Vi hade middagen klar 15.45 och avnjöt en härlig familjemiddag - TUR det kan jag säga. För när jag kikade in i gen strax efter 16.00 verkar det som om ALLA glassarna gått åt på typ 15 sekunder... Många var fortfarande jättearga då det känns otroligt märkligt att de skulle ha kunnat ta slut på mindre än en uppdatering av sidan.... Många har ju suttit och uppdaterat lite då och då för att se att glassarna kommit in.

Så otroligt oseriöst av GB att inte först lägga upp en kommentar i stil med: Håll utkik om en minut är vi igång eller dylikt. Nu fick många bara beskedet att vi kunde inte förstå det själva bla bla bla

Nej - det blir ingen mer GB glass för mig. Jag har tryckt bort min gilla-markeringen och tänker inte försöka imorgon. Kom igen - 15 kr var visst beloppet man kunde få. Jag tänkte mig mer rabattcheck på valfri glass....

Tummen ner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...