söndag 21 augusti 2011

Veckans gratis

Nu i veckan har det blivit en liten skörd av gratissaker...inte alls fel så här efter semestern!

+ Först ut var prenumerationspremie från Hem och Antikt, Ett jättefint Ceannis smyckesskrin och två fina ljuslyktor i antik stil. Nyfiken? Kika här.

+Blingit som jag bloggat om var ursnabba att skicka min gåva - nästa dag låg mina fina pärlörhängen i brevlådan inslagna i en fin ask med silkespapper. Verkar vara ett toppenföretag tycker jag!! Kika här om du också vill blogga och få.

+Gratis tamponger - den smartaste innovationen på länge tycker jag! Tampoons for free levererar nu gratis tamponger till min brevlåda VARJE månad :)
+Gratisbio har haft extra aktivitetspoäng så jag har lyckats klicka hem 50:- i rikspresentkort (ett till på 50:- har jag redan tjänat ihop, men jag funderar på att öka insatsen för att få ett presentkort hos Bodyshop istället...)

+En gratis piggelin på sms-kupong i Glassjakten.



+En flaska ketchup av ett känt märke som jag ska vara testperson för via betalda undersökningar

+Tre gratis annonser från Tradera

+Ett litet paket från 3M med en gelpen, två tejprullar, limstift, notepad, indexeringslappar. Man tävlar här och det verkar som om alla "vinner" något. :)


1 kommentar:

  1. Hej! Vad roligt att du bloggat om Tampons for free! Som tack vill vi gärna inkludera dig i kommande VIP-utskick! Maila oss gärna dina uppgifter på kontakt@tamponsforfree.se
    Trevlig helg!
    MVH
    Sophia & Diana

    SvaraRadera

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...