onsdag 4 januari 2012

Wrapp - nu är det upp till bevis

Igår fick jag ett nytt mejl från Wrapp där de meddelade att mitt konto nu ska fungera igen. Jag har inte hunnit testa om det faktiskt fungerar ännu, men ska testa om möjligt under dagen.

Om det blir felmeddelanden och krångel igen har jag bestämt mig för att inte lägga ned mer energi på detta. Funkar det blir jag nog kvar...mycket tack vare hur trevliga och tillmötesgående supporten varit - TVEKA INTE att kontakta dem om ni har problem. De svarar snabbt och återkommer också i ditt ärende om det behövs.

Jag kan tipsa om deras twitter...där verkar man faktiskt kunna se om något strular med tjänsten. Du hittar dem här: http://twitter.com/#!/wrappcorp

Kikade in på Stonetags blogg och hon har lyckats få ut ännu fler gratis presentkort! OM ni vil ha en mer positiv bild av Wrapp får ni nog kika in där ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...