tisdag 8 november 2011

Se Immortals med Joseph Morgan och Kellan Lutz GRA`TIS!

Jag hittade följande på den trevliga gratisbloggen Bloggen om gratis:

"Erbjudande i dagens Metro (Stockholm s 38, Göteborg s 29, Malmö s 25). Club Metro bjuder sina medlemmar på gratis förhandsvisningar av filmen "Immortals" i Stockholm, Göteborg och Malmö. Är du inte medlem så kan du snabbt och gratis registrera dig på clubmetro.se. Först till kvarn gäller..."
Sällan eller aldrig har jag så mycket önskat att jag bott i en storstad ;) @josephmorgan (från The Vampire Diaries) är en av mina nya twitterfavoriter och jag hade gärna gått gratis och sett honom i Immortals. Du som kan - skynda skynda för att hinna få en biljett!!

Tack Stonetagg för tipset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...