lördag 18 februari 2012

Tampons for Free - vilket företag! Tack Retardex för jättefin VIP-gåva!

Sedan en tid tillbaka är jag registrerad på Tampons for Free, vilket innebär att jag varje månad får gratis tamponger direkt hem i brevlådan. Det kostar ingenting!

Vad behöver jag då göra för att få mina tamponger? Jo, fylla i en enkät med ett par frågor om månadens reklamkampanj på tampongboxen. För det är så tampongerna blir gratis - ett företag köper annonsplats på själva tampongasken.

Hur smart som helst!

Då jag är med i deras bloggnätverk She Social får jag då och då lite extra fina överraskningar ifrån dem...som häromveckan. En fin necessär fylld med munhygienska produkter från månadens annonspartner Retardex. Jag har testat dem alla och kan verkligen rekommendera dem! Finns att köpa på apoteket!

Så se nu till att bli medlem på Tampons For Free! De har dessutom varje månad tävlingar och utlottningar! Toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...