fredag 1 augusti 2014

Skincity - nätets i särklass bästa webbshop! Kika på dessa erbjudanden!

Min absoluta favoritshop på nätet är Skincity. Personalen är oerhört kunnig och ger tips, råd och även hudanalys även om du befinner dig i en helt annan del av Sverige. De har ett bra utbud av kvalitetsprodukter, bra priser och alltid fri frakt.

Jag brukar passa på att handla när de har någon av sina kampanjer. Det kan vara mitt favoritmärke som erbjuder freebisar eller köp 3 betala för 2 på något märke t.ex. Decleor.

Nu har jag länge kikat på Clarins Golden Glow Booster som är brun-utan-sol-droppar som man tillsätter sin ordinarie hudkräm. Under sommaren är det ju inte aktuellt, men när höstmörkret kommer är det ju härligt att behålla lite sommarfärg.

Nu fick jag se i deras nyhetsbrev att jag genom att köpa den här produkten får TVÅ extra produkter på köpet - inte illa!

Fram till söndag den 3/8 får alla som beställer för över 200:- ett Jane Iredal puder Pure pressed base i nyansen Golden Glow i travel size värde 120:-

Om man beställer en Clarinsprodukt får man just nu en Clarins Hydra Quench mask i travel size värde 249:-

Som om inte allt detta vore nog ingår Skincity i Refunder...så kom ihåg att gå via Refunder för att dessutom få pengar tillbaka för ditt köp. Återbäringen är 5%.

Helt klart ett bra köp!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...