söndag 22 december 2013

SheSocial via Reddville - gratis tamponger åt alla

Jag fick ett mejl via Reddville idag om att uppdatera sin profil om sociala medier och anmäla intresse för att vara med i deras VIP-nätverk SheSocial. När företaget heter Tampons for Free var jag med där och det var helt fantastiskt roligt! Självklart ansökte jag på en gång! 

Nu har jag ju bestämt mig för att blogga igen, så förhoppningsvis kommer det fler uppdateringar än det gjort det senaste året 😜. 

Några bra gratistips någon?! 

På Reddville kan du bli medlem och få gratis tamponger gången i brevlådan varje månad. Helt suveränt och jag har lovordat företaget förut här på bloggen under namnet Tampons For Free. Bli medlem du med! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...