fredag 27 juni 2014

Refunder...så bra att man nästan inte tror att det är sant!

Nyligen upptäckte jag sidan Refunder.se som funkar som låter dig få återbäring på dina webbköp i riktiga pengar. 

Fördelen: de flesta webbshoppar finns med, enkelt, BRA återbäring i pengar och inte poäng

Nackdelen: du får inte kombinera ditt refunder-köp med olika rabattkoder för då riskerar du att ditt köp inte registreras

Jag kommer definitivt att använda Refunder om det inte finns en riktigt riktigt bra rabattkod att använda. Jag shoppar ju nästan uteslutande online och då finns det verkligen pengar att tjäna. 

Om du undrar ifall det verkligen funkar, kan jag nu efter att ha fått min första utbetalning in på mitt konto meddela att det funkar hur bra som helst. 

Absolut värt att testa om du nätshoppar regelbundet. Jag installerade en refunderknapp i Google Chrome så att jag automatiskt blir påmind om i fall en webbshop tillhör Refunder eller ej. 

Happy Shopping!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...