onsdag 7 september 2011

Få gratis presentkort och biobiljetter - Gratisbio funkar faktiskt!

Gratisbio är sidan som erbjuder sina medlemmar en massa bra erbjudanden helt gratis.

Dessutom kan man, genom att utnyttja erbjudanden (många är helt gratis), besöka hemsidor och göra sina nätinköp via sidan, få gratis presentkort hos t.e.x Polarn o Pyret, HM, Bodyshop, Kicka, Nelly.com och många många fler eller också kan man gå på bio gratis med biobiljetter man tjänat ihop på samma sätt. Några av presentkorten är s.k. rikspresentkort och gäller därför på hur många ställen som helst inklusive restauranger och matbutiker.



Sedan jag blev medlem på gratisbio för ca två månader sen har jag lyckats samla ihop 200:- i presentkort enbart på att utnyttja gratiserbjudande, vara aktiv (klicka på annonser) och gå genom gratisbio när jag beställt exempelvis från Bokus. Under tävlingen glassjakten fick jag en gratis glass också! Ändå är jag nog inte så aktiv som jag kunde ha varit ;)

Om du vill få ihop en liten extra slant eller några extra bioupplevelser kan jag rekommendera Gratisbio.

Nyfiken?? OM du blir medlem här får du 500 poäng att starta med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...