söndag 11 september 2011

Vinn fantastiskt fina smycken från Whopsie Daisy hos Fru P!

Just nu kan du tävla om jättefina smycken hos Fru P. Smyckena kommer från Whopsie Daisy som har massor av fint att välja bland. All info om tävlingen hittar du HÄR!

OBS! Sista tävlingsdag är 11/9 kl. 21.00 OBS!!

Mina favoriter är helt klart namnsmyckena. Jag har önskat mig ett sådant sedan dottern föddes för fem år sedan ;) Kanske kanske är det min tur nu. OM jag vinner skulle jag vilja ha detta smycke:

http://shop.textalk.se/se/article.php?id=18394&art=9312773

Tävla du med vet ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...