tisdag 6 september 2011

Blogga och få underkläder från Evas underkläder

Just nu kan du som bloggar om Evas underkläder få 200:- att handla för. Riktigt snygga underkläder till hyfsade priser tycker jag!

Gör så här:

Om du vill få 200kr att handla för så skriv på din blogg varför du gillar underkläder och länka till hemsidan http://www.evasunderklader.se/

När du har gjort detta skicka då din adress samt information om den vara... som du vill ha (art.nr, färg, storlek) till info@evasunderklader.se¨

Glöm inte att skicka med länk till inlägget där du skriver om Evas underkläder.

Själv älskar jag underkläder för och har precis hittat en ny favoritsajt! Massor av fina underkläder och nattlinnen! Fina underkläder är ego-lyx för mig! Med snygga underkläder känner i alla fall jag mig extra fin. Sen att det finns lite mer lekfulla och busiga varianter gör det hela ännu roligare ;)

Min favorit på Evas underkläder är detta nattlinne i charmeuse med spets (bilden kommer från Evas underkläder!). Vore verkligen en perfekt födelsedagspresent till mig själv! Det finns flera färger - den turkosa och gröna är också riktigt snygga. Me like! 

Ett STORT plus för den utmärkta storleksguiden - på sådana här underklädessidor brukar det vara jättesvårt att få rätt storlek tycker jag (mycket är tajt och sedan stort över bysten). Denna finns ända upp till XXL :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...