måndag 5 december 2011

Lensway delar ut 2000 par glasögon gratis IGEN!! Passa på senast kl. 16.00 idag!!

Lensway delar återigen ut gratis glasögon. Förra gången lyckades jag få ett par och jag måste säga att jag är otroligt nöjd. Det gick snabbt och glasögonen har perfekt passform (trots att jag provat utr dem på nätet med hjälp av en bild och olika mått!) och receptet verkar ju också stämma. Jag la till 200 kr för ett par superfina märkesbågar ;)

Du måste dock anmäla dig senast klockan 16.00 idag måndag den 5/12 på länken nedan för att ha chans på att par... I morgon klockan 12.00 aktiveras en länk du får skickad per mejl...de första 2000 som trycker på länken vinner! Hur bra som helst!

http://www.facebook.com/lensway.se?sk=app_231330656883449

Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...