söndag 6 mars 2016

Fru Spara är testpilot för Capri-Sun via Smartson

Idag läste jag på Petra Stentaggs blogg att hon kommit med i kampanjen om Capri-Sun men att utskickat hamnat i skräpposten. Då jag också anmält mig till testuppdraget tänkte jag att det var lika bra att kika igenom skräpposten jag med.

Japp! Vi var också utvalda testpiloter för Capri-Sun! Stor glädje hos barnen som redan nu längtar efter att åka och köpa hem ett paket med Capri-Sun. När vi kikade på hemsidan såg vi att det fanns många smaker att välja mellan. Jag har lovat att barnen ska få bestämma vilken det blir!

Vi har haft turen att komma med i många testuppdrag nu och det är så roligt att hela familjen tycker att det är kul att testa och betygsätta. Ni får våra ärliga åsikter om produkter och tjänster som vi använder.

Test kommer inom kort!

http://www.capri-sonne.com/se-se/produkter/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...