söndag 6 mars 2016

Vilken underbar Glossymånad

Den här månaden blev en fantastisk glossymånad, dels var boxarna otroligt fina nu i februari och dels fick jag tre (!) glossyboxar med olika innehåll. Att det blev tre beror på att jag har överlappande prenumerationer eftersom att jag fått en årsprenumeration i gåva, så från och med nästa månad ska det vara EN box igen.


Hursomhelst var det otroligt bra innehåll i boxarna  - jag är riktigt nöjd!

Jag rekommenderar varmt att testa en glossybox som en present till dig själv eller någon annan du håller av! I julas gav jag bort prenumerationer till mina svägerskor - mycket uppskattat! Du säger lätt upp prenumerationen på hemsidan - inget krångel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...