tisdag 8 juli 2014

Freebies från Clinique webshop


Som jag skrivit om tidigare kan man få en hel del prov på köpet när man beställer från Cliniques webshop. Många av gratisproverna är dessutom riktiga små burkar - inte bara en liten provpåse eller så. 

Jag gillar Cliniques produkter då de är allergitestade. De är också helt doftfria och det är ju bra, men lite tråkigt tycker jag. Lancome har t.ex. en mascara som
doftar svagt av viol (?) när man rör ögonfransarna och det är faktiskt rätt härligt det med. 

Idag fick jag mitt paket med try-me-kit som jag beställt och Lash Power Feathering mascara. 


Det bästa är att gratisgrejerna var lika många! Speciellt ögoncreme har jag funderat på att köpa ny...nu fick jag flera småburkar. Toppen! 

Här är gratisgrejerna jag fick på köpet: 


Helt ok, eller hur?! 

Happy shopping! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...