onsdag 9 juli 2014

Fru Spara testar Bliss Micro Magic Treatment

I går kom så äntligen min testprodukt från Bliss via Beauty Clubs testpanel. 

I paketet fanns en Micro Magic treatment som är en exfolierande behandling som ska kännas som en spabehandling fast för hemmabruk. Helt underbart och perfekt nu i semester- och soltid! 

Behandlingen ska göras 1-2 gånger i veckan och jag kommer att berätta i detalj om hur jag upplever produkten här på bloggen, på instagram, Twitter och Facebook. Det blir ärligt och rakt!

I slutet av testperioden kommer jag att göra en kort video om min upplevelse av produkten också. 


Watch this space! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...