tisdag 29 juli 2014

Superfin Glossybox Juli: Stars & Stripes

Idag kom min efterlängtade Glossybox på posten. Den här månaden extra efterlängtad eftersom jag älskar designen på själva boxen

Det känns som om den här boxen är en fullträff för mig! Jag gillar verkligen precis allt! 





Bara längtar efter att använda alla dessa produkter! Mycket nyfiken på norska Maya Water som jag fått i min box. Jag testade nyligen Jane Iredals Hydration Spray och en Murad Hydrating toner och är helt såld på idén! Så fräscht och svalkande! 

Seche Vite ser jag också fram emot att testa - verkar riktigt bra tycker jag! 

Lyckades till och med få en helt perfekt nyans på mitt Bella Pierre läppstift - Cherry Pop som passar mig perfekt!! 

Snart ett år med Glossybox nu. Jag gav mig själv en prenumeration i födelsedagspresent förra året i augusti. Det har varit helt superbt! Nu har jag poäng att lösa in först innan jag förnyar - för det kommer jag definitivt att göra. Hade önskat att Glossybox gett helårsprenumeranter något extra t.ex. en av specialboxarna på köpet. Nu har det känts lite som om vissa utnyttjat systemet och fått rejäla rabatter för att göra det. Det har lönat sig att inte ha ett längre abonnemang, tvärtemot vad man kunnat tro. 

Nåväl jag rekommenderar varmt att testa Glossybox - ordinarie pris är 139 kronor per månad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...