söndag 29 januari 2012

Gratisgrejer!

Senaste veckorna har det varit sparsamt med uppdateringar känner jag. Barnen har varit sjuka i omgångar.. Det har blivit en del gratis ändå..

Från Länna Sport AB som jag bloggat om, fick maken en jättefin Helly Hansén hoodietröja från rean. Hade kostat 549:- och jag betalade 19:- + presentkortet för att jag bloggat ;)

Jag fick ett set med duschcreme och bodymousse från Bodyshop som premier med tidningen Topphälsa.

Presentkort 50:- x 2 på Ikea från två olika undersökningspaneler som jag är med i.

Presentkort á 400:- hos Nilson Groups (skor) från en av undersökningspanelerna. Självklart löste jag in det hos Din sko där man alltid har köp tre betala för två på sina skor...även REA! ;)

Gratis ballografpenna med refill

Ett VIP-set med Sensual Balans + tamponger från Tampons for Free.

Gratis Knorrbuljongtärningar

Gratis Kivik äppelmust

Gratis bokstavswalliesar för att jag bloggat om Onetex

100:- Superpresentkort hos en undersökningspanel

Smartson testpilotuppdrag - Arlapannan, Ekströms kylda desserter och Callcontrol

Till slut lyckades jag lösa in ETT av mina gratis presentkort hos Wrapp på Cervera och fick 6 söta porslinsformar. För mig har tjänsten inte funkat speciellt bra! :(

Filmen Emma (en av mina favoriter med Gwyneth Paltrow) från Tidningskungen som premie för att jag beställt en prenumeration.

Två gratis Harlequinböcker...MEN man måste komma ihåg att säga upp omgående ;)

Gratis provsmakningsset med salami och choklad på Bag-in-Box igår!

Ett gratis presentkort på Laredoute.se via Save my Day. Dealen är fortfarande aktiv och du hittar den HÄR!

Hoppas på ett fortsatt bra gratisår kan man säga! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...