måndag 16 januari 2012

Tampons for Free - jag älskar detta företag! VIP-utskick Sensual Balans

Jag får varje månad hem gratis tamponger - direkt i brevlådan. Bra va!

Det enda jag behövt göra är att registrera mig kostnadsfritt på hemsidan Tampons for Free och sedan när jag fått hem mitt tampongpaket besvara några frågor kring den reklamaktivitet som "sponsrar" min ask. Hur lätt som helst! Tampongerna är vanliga standardtamponger av den typen jag ändå hade köpt - perfekt med andra ord!

Som en oväntad BONUS har jag lyckats komma med i företagets bloggnätverk SheSocial...jag har bloggat om företaget och deras produkt helt på eget bevåg ;) ...för att jag vill tipsa alla om denna smarta affärsidé och hur nöjd jag själv är med att kunna få gratis mensskydd.

Den här månaden fick jag ännu ett VIP-utskick - denna månads sponsor Sensual Balans skickar mig ett produktprov på sin gel som ska öka kvinnans sexuella njutning. Produkten har precis börjat säljas på apoteket. Spännande!

Just nu klättrar företaget på den s.k. Heta Listan över intressanta företag på väg upp. Om du gillar deras idé kan du ge dem en röst på vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...