måndag 2 januari 2012

Wrapp - NU får det vara nog! Rekommenderas inte!

Jag fick ett svar från Wrapps support angående att mitt konto inte funkar idag. Mitt konto är AVSTÄNGT! Varför vet jag inte, det ska nu kontrolleras i TRE veckor. Då har samtliga mina presentkort gått ut. Alltså: meddelandet "This giftcard could not be redeemed. Oups We're having a problem right now" innebär alltså att ditt konto stängts av! Bra att veta för er andra som fått samma meddelande....

Eftersom jag lusläser alla avtal jag kryssar i vet jag att jag inte har brutit mot Wrapps avtal...jag vet också att jag inte brutit mot facebooks regler, eftersom jag i princip inte använder facebook mer än för att utnyttja rabatter och erbjudanden.

Vad jag däremot har gjort, vilket jag också mejlade supporten om, var att i enlighet med deras rekommendationer lånat ut min mobil till vänner som inte har smartphone. Ingen av dem har fått sina att funka heller, samt fått samma felmeddelande...Samt att jag försökt att lösa in mina presentkort från makens mobiltelefon just för att se om det var problem med själva appen på min mobil... Sen har jag försökt MILJONTALS gånger att få det att funka, men det ska ju inte vara förbjudet ;)

Vad jag däremot också har gjort är att ge dem en massa gratis reklam - bland vänner och på bloggen... Men icke! Nu skriver jag en ärlig recension på Itunes om en helt vansklig tjänst som fungerar helt randomly och där jag som KUND istället får skulden och blir av med mina presentkort under tiden. FY vad dåligt!

Nåväl. jag inväntar nytt svar (jag bad att få veta på vilka grunder mitt konto stängts av i tre veckor) och sen skriver jag en fortsättning! Jag har haft kontakt med supporten tidigare och då har de varit hur trevliga som helst, men jag har kanske kontaktat dem en gång för mycket???

Jag ska se till att de andra som också testat och inte fått det att funka hör av sig och klagar! Hoppas att du som läser detta och också fått felmeddelande gör samma sak. För mig är det självklart att felet måste ligga hos dem på något sätt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...