fredag 9 mars 2012

Fru Spara älskar Buzzador!

Efter ett långt uppehåll med kampanjer från Buzzador har jag nu blivit inbjuden till två kampanjer..en av dem är jag nu uttagen till. Jag ska buzza Lipton te! Jättekul ska det bli!

Om du inte redan är det skule jag verkligen rekommendera dig att bli en Buzzador, d.v.s. en person som testar och utvärderar olika produkter och tjänster.

Själv har jag varit med och buzzat ett par kampanjer, just nu gratis Te från Lipton. Det fina med den här kampanjen är att den är GRATIS.

Du kan också få chansen att testa nya saker GRATIS om du blir en Buzzador. I gengäld berättar du om produkten och ger ditt och dina vänners omdömen efter avslutad kampanj. Lätt som en plätt!


Bild på mitt Lipton buzzpaket kommer så snart sändningen anlänt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...