söndag 25 mars 2012

Nu buzzar jag Lipton pyramidte!

Sedan en en tid tillbaka är jag med i Buzzador, vilket innebär att man får testa nya produkter helt gratis mot att man utvärderar dem tillsammans med sina vänner, arbetskamrater eller andra intresserade.

Tidgare har jag fått testa PPM-rådgivning och nu senast Dove Express Intensivbalsam. Självklart ser jag fram emot att buzza även denna kampanj!
Häromdagen fick jag mitt fina buzzadorpaket med Lipton pyramidte som jag nu ska buzza några veckor framöver. Jag älskar te, så jag har verkligen sett fram emot den här kampanjen! Min idé är att buzza dels på jobbet och sedan anordna någon form av afternoon tea-bjudning.

Så...vad gömde sig i paketet?? Jo...


Jo...sex paket Lipton pyramidte i smakerna: Earl Grey, Forest Friut och Green Tea Mandarine. Det ska bli spännande att smaka och se hur de är.

Varför inte läsa mer om Buzzador och anmäla dig för att få gratis produkter att dela med vänner?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...