fredag 9 mars 2012

Fru Spara älskar Smartson Testpilot!

Jag har ju tipsat om att Smartson testpilot ofta söker nya testare till olika produkter och tjänster. Man får prova och utvärdera nya produkter helt GRATIS!

Själv tycker jag att det är roligt att få testa och sedan ge ett omdöme och jag kan varmt rekommendera er alla att anmäla er. Ibland har man tur att komma med och ibland inte.

Men...ni som följer bloggen vet att jag ofta har tur med Smartson testpilot ;)

Den här månaden kommer jag att testa: Gevalia kaffe, Findus grönsaker och Valio Olo :) Helt underbart! Jag var dessutom nominerad till Cloetta Crunch, men vet inte om jag var snabb nog att svara på mejlet... A girl got to work too..

Se fram emot nya testuppdrag på bloggen med andra ord! Kika HÄR för olika Smartson Testpilotuppdrag: http://sparfrun.blogspot.com/2012/02/smartson-soker-mangder-med-testpiloter.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...