lördag 17 mars 2012

Lakritsfestival på Münchenbryggeriet i Stockholm 21-22 april 2012

Om jag bodde i Stockholm, eller i alla fall i närheten av, skulle jag definitivt ha besökt Lakritsfestivalen på Münchenbryggeriet den 21-22 april.

Varför? Jo för att det verkar vara en helt underbar tillställning med lakrits i alla dess former. Som besökare utlovas man både smakupplevelser och kunskap om lakrits. Nytt för året är en avdelning med hälsa och spa kopplat till lakrits - spännande tycker jag!

Spot and Tell ger just nu i samarbete med Lakritsfestivalen möjlighet för ett antal personer att prova lakrits inför festivalen. Jag har självklart anmält mig och hoppas på turen att bli en av få utvalda att få rapportera om lakríts här på bloggen, på facebook och twitter. Nyfiken? Kika här och anmäl dig du också!

Nedan hittar du allt du behöver för att förbereda dig inför vårens härligaste festivalupplevelse:

NÄR? Lördagen den 21 april kl. 10-18 och Söndagen den 22 april kl. 11-17

VAR? Münchenbryggeriet, Torkel Knutssonsgatan 2, T-bana Mariatorget, Stockholm

ENTRÉ: 95 kr/person, barn under 10 år gratis i målsmans sällskap. Förköp av biljetter online HÄR. Förköp av fysiska biljetter HÄR.


För mer info: https://www.facebook.com/lakritsfestivalen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...