onsdag 27 juli 2011

Vill du också testa Dove Express Intensivbalsam GRATIS? Kika här!

Som Buzzador får jag just nu testa Dove Express Intensivbalsam. Mina tankar efter att ha testat produkten hittar du här. Just nu kan DU kära bloggläsare få prova en av mina provförpackningar helt gratis! Se nedan hur du går tillväga!

Det är helt gratis att bli Buzzador och om du inte redan är det tycker jag absolut att du ska bli det! Genom Buzzador får man möjlighet att testa nya produkteroch tjänster helt gratis. I bland kan man bli erbjuden att köpa en dyrare vara (typ Bosch Tassimo) till ett starkt rabatterat pris, men man väljer helt själv vilka kampanjer man vill delta i. Läs mer om Buzzador och anmäl dig här!

UTLOTTNING!
Så, hur gör man då för att vara med i utlottningen?


För en lott: Skriv en kommentar på det här inlägget där du motiverar varför just du vill ha min provförpackning. Viktigt att lämna kontaktinformation (mejl!) om ni inte har en blogg där man kan hitta det!

För dig med blogg -  två lotter: kommentar som ovan + länka till min utlottning i din blogg (skicka länken i kommentaren).

Sista dag att anmäla sig till utlottningen är söndagen den 7 augusti. Du har sedan möjlighet att prova produkten och besvarar sedan en kort enkät (anonymt!) via Buzztrack.com senast den 20 augusti. Detta för att Dove och Buzzador vill veta att jag verkligen delat ut produkterna och också för att se vad du tyckte om balsamet. Om du vinner utlottningen är det enda motkravet att du genomför enkäten på webben (porto och emballage står jag för!).

Lycka till!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag vill jättegärna ha chans att få testa DOVE balsamet. Har jätteslitet hår just nu och det hade passat toppenbra!Har mejlat mina uppgifter.

    SvaraRadera

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...