onsdag 27 juli 2011

Jag buzzar Dove Intensivbalsam - hur bra som helst!

Som ni vet är jag sedan en liten tid Buzzador, och just nu testar jag Dove Express intensivbalsam.

Doves Express Intensivbalsam som lovar stärka håret på bara en minut - som ett kombinerat balsam/inpackning kan man säga. Själv har jag tjockt, långt hår som gärna blir lite slitet och svårt att reda ut nu i sommartid.

Jag har nu testat Doves intensivbalsam istället för mitt vanliga balsam sedan jag hämtade ut paketet (tvättat håret 4 gånger med balsamet). OH WOW - tycker jag! Det här är ett superbt balsam och en riktigt bra inpackning precis som utlovats. Håret blir lätt att reda ut och supermjukt! Jag är verkligen helnöjd med produkten och resultatet. Lovar lägga ut en bild på mitt sommarhår om några dagar (måste få maken att fota först ;)).

Lite kul är att jag bara några veckor innan jag kom med i kampanjen köpte en DYR inpackning LÁnza Healing Moisture Moi Moi Hair Mask hos frisören som inte är i närheten av Dove - varken vad gäller själva produkten eller resultatet. I alla fall för mitt hår! Eller ja...doften hos Lánza är fantastisk - lite lätt kokos-sommardröm... Dove är nog ändå lite mer åt "dofta-rent"-hållet fast på ett positivt sätt. 

Det är helt gratis att bli Buzzador och om du inte redan är det tycker jag absolut att du ska bli det! Genom Buzzador får man möjlighet att testa nya produkteroch tjänster helt gratis. I bland kan man bli erbjuden att köpa en dyrare vara (typ Bosch Tassimo) till ett starkt rabatterat pris, men man väljer helt själv vilka kampanjer man vill delta i. Läs mer om Buzzador och anmäl dig här!

Jag kommer att lotta ut en provförpackning här på bloggen, så håll utkik för mer info inom kort!
Njut av solen...så länge den nu varar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...