fredag 8 juli 2011

Smartson Testpilot - LG Optimus 3D

Just nu söker Smartson 5 testpiloter för att testa LG Optimus 3D - Androidtelefonen som kan visa och spela in i 3D - inga 3D-glasögon behövs! Se videoklippet nedan för en presentation:



Som testpilot får man ge feedback på produkten via en gemensam blogg och som tack för medverkan får man behålla produkten efter testperiodens slut. Visst låter det nästan för bra för att vara sant!

Sista ansökningsdag är 21 juli - så skynda skynda!
Jag har självklart anmält mitt intresse för detta testpilotuppdrag. Jag är så sugen på en ny mobiltelefon - har i dagsläget en (och skratta inte ihjäl er nu) gammal sliten SonyEricsson T610 med uselt batteri och inga som helst moderna funktioner - sms och mms är det som är gångbart ;) VARFÖR har jag inte skaffat en ny och bättre telefon undrar du säkert. Som bloggens namn antyder är det många andra saker att lägga pengarna på varje månad och då får saker som mobiler och annat kul stå tillbaka till förmån för t.ex. blöjor, vinteroveraller och annat behövligt.

Nu tänker jag hålla tummarna så de vitnar fram till den 21 juli - wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...