lördag 2 juli 2011

Gratisbio - få presentkort på allt mellan himmel och jord

Sedan ett par veckor sedan (två?) är jag medlem på Gratisbio. På deras sida samlar du poäng på att besöka hemsidor, delta i tävlingar och genom att göra dina internetinköp genom sidan. Med poängen kan du sedan få gratis presentkort på en mängd olika butiker samt möjlighet att gå gratisbio.

Sidan har också mängder med erbjudanden av olika slag - allt ifrån kontantkort till prenumerationer och produkttester. Läser man bara villkoren noggrant så får man precis vad som utlovats! Inga konstigheter!

Det som är bra med sidan är att man inte bara får poäng för att handla saker, utan också för att vara aktiv - logga in, skaffa vänner, skriva inlägg och besöka annonsörers hemsidor under ca 10 sekunder/företag.

Jag tycker också att det är bra företag som finns med under shoppingdelen - Ellos, Haléns, La redoute, Netonnet, Clas Ohlson och Bokus för att nämna några. Säkra företag som man kanske ändå handlar från ibland - nu då med fördelen att man DESSUTOM kan få poäng som man kan omvandla till presentkort.

Man kan få poäng även för att blogga om sidan, men jag har valt att inte göra detta förrän nu när jag verkligen testat sidan och sett hur den fungerar. Jag har precis beställt mitt första presentkort á 50:- på Plantagen idag. Toppenbra!!

Jag rekommenderar verkligen ett besök på hemsidan om du tror att detta är något för dig. Om du tänker tjäna dina poäng enbart genom att vara aktiv får du räkna med att det tar ett tag att få ihop poäng till ett presentkort, men i kombination med några internetköp har man ganska snart fått ihop de poäng man behöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...