måndag 11 juli 2011

Gratisbio - slitsamt, men det funkar!

Nu har jag testat Gratisbio ett par veckor och tjänat ihop mitt första presentkort á 50:-. Detta anlände som ett rikspresentkort med posten idag. Toppen!

Jag har tjänat detta presentkort genom att vara "aktiv" på Gratisbios hemsida- d.v.s. besöka hemsidor, lägga till vänner och kommentera gästböcker o.s.v. Dessutom har jag deltagit i flera av deras tävlingar för att få poäng samt beställt 100 gratis kort.

Hittills tycker jag att det är mycket slit för 50 :- :)

Nåväl - nu har jag testat detta och det återstår att se om jag orkar fortsätta. Jag kommer i alla fall gå igenom sidan när jag ändå ska köpa saker på nätet (alla webbshoppar finns så klart inte med, men många).

Om du är nyfiken och vill tjäna ihop ett presentkort på 50:- relativt fort utan egen pengainsats ska du besöka:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...