onsdag 20 juli 2011

Dove Intense Repair Express Intensivbalsam - Buzzadorpaket här!

Nu har äntligen mitt Buzzadorpaket med Doves nya intensivbalsam anlänt! Mitt allra första produktpaket som Buzzador så det är verkligen spännande!

Det är helt gratis att bli Buzzador och om du inte redan är det tycker jag absolut att du ska bli det! Genom Buzzador får man möjlighet att testa nya produkteroch tjänster helt gratis. I bland kan man bli erbjuden att köpa en dyrare vara (typ Bosch Tassimo) till ett starkt rabatterat pris, men man väljer helt själv vilka kampanjer man vill delta i. Läs mer om Buzzador och anmäl dig här!

Jag har kommit med i kampanjen som gäller Doves Express Intensivbalsam som lovar stärka håret på bara en minut - som ett kombinerat balsam/inpackning kan man säga. På posten igår kom: en fullstor förpackning á 180 ml och sedan 10 små förpackningar á 50 ml. Så nu ska det provas och buzzas här hemma må ni tro.Två prover har jag redan delat ut, och nytt är att de som man buzzar får ett litet buzzkort med en kod som de ska rappportera in. Idag fick jag ett mejl att den första som jag buzzat skickat in sin buzzningskod - spännande!

 Jag håller på att kolla upp om det går att lotta ut en provförpackning här på bloggen, så håll utkik för mer info inom kort!

Jag ska prova balsamet själv nu och ge er en ärlig produktrecension framöver.

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...