måndag 4 juli 2011

Doves Intense Repair Express Intensivbalsam - Buzzadorkampanj

I väntan på mitt Buzzadorpaket med Doves Intense Repair Express Intensivbalsam passar jag på att informera om produkten som är på väg till mig. Om du inte redan är det skulle jag verkligen rekommendera dig att bli en Buzzador, d.v.s. en person som testar och utvärderar olika produkter och tjänster helt gratis. Jättekul är det!!!


Doves Intense Repair Express Intensivbalsam återfuktar på djupet och hjälper skadat hår och/eller kluvna hårtopppar. HELT perfekt nu för sommarhåret med andra ord!

Jag har långt hår, då menar jag låååångt hår. Längre än de flesta menar med långt hår faktiskt. Sist jag klippte mig chockade jag en stackars nybliven frisör som knappt vågade toppa det ;) Så denna Buzzadorkampanj kommer att bli toppenkul att delta i!

Man ska använda Doves Intense Repair Express Intensivbalsam dagligen stället för sitt vanliga balsam och resultatet ska bli ett mjukare och starkare hår som återfuktas på djupet. Läs mer på Doves hemsida.

När man buzzar ska man både informera om produkten och delge sina egna tankar om den, så det ska bli kul att snart kunna ge er rapporter om hur balsamet fungerar.

Jag funderar lite på att tävla ut en av proverna här på bloggen (mot att vinnaren delger mig sina åsikter om produkten så klart!), håll utkik framöver så får vi se. Måste nog kolla upp vad man kan/får göra först.

Du kan också få chansen att testa nya saker GRATIS om du blir en Buzzador. I gengäld berättar du om produkten och ger ditt och dina vänners omdömen efter avslutad kampanj. Lätt som en plätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...