lördag 23 juli 2011

Få utrustning för fiske / metning gratis! 500:- rabatt på resor

När jag var och inhandlade lördagsgodis idag såg jag helt plötsligt mitt ibland Karamellkungens godislådor en låda med något annat i... När jag läste det finstilta stod det att man om man handlade 300 gram lösgodis fick gratis metrev och krok på köpet! Jag handlade för 630 gram och fick TVÅ! :) Perfekt!

Erbjudandet gäller så långt lagret räcker, så kika extra noga om du är i en butik med Karamellkungens godis.

De hade också en tävling om en resa för 20 000:- om man handlade för 1 kg.... Kanske något att kika på det med! ALLA som deltar får 500:- rabatt på resor! Talong finns i butik och tävlingen pågår till den 19/8.

Trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...