lördag 2 juli 2011

Dagens gratis - prenumeration 3 nummer av Drömhem och trädgård

Häromkvällen registererade jag mig på ett event hos På Landet på facebook där de 100 första skulle få en tidningsprenumeration - bland annat fanns en av mina favorittidningar där, Drömhem och trädgård. Jag såg att jag var registererad innan det blivit 100 deltagare, men då jag inte hörde något trodde jag inte att jag skulle få någon prenumeration.

Så idag fick jag ett bekräftelsemejl att jag kommit med och får tre nummer av min önskade tidskrift - Jippie!!
Jag är så otroligt glad för detta!!

MEN hur i hela fridens namn kan man hålla koll på alla dessa kampanjer och erbjudande på facedbook? Någon som har tips får gärna upplysa mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...