onsdag 2 november 2011

Smartson testpilot för Hype by Mood

Jippie!!! Jag har blivit utvald som testpilot för Hype by Mood -  en testomgång som jag verkligen verkligen ville komma med i. Däremot trodde jag inte att jag skulle bli utvald den här gången.

Hos Smartson får man som testpilot testa två av Hype by Modes hårstylingprodukter. Välj mellan Curl Booster, Fiber Wax, Heat Protection eller Fix Mud. Samtliga produkter har ett Triple Action Protection system som ska skydda mot UV-strålnining och värmebehandling. Läs mer om produkterna här.

Jag skulle jättegärna testa curl boost (för att väcka liv i mitt självlockiga men redan vintertrötta hår) och Fiberwxet för glans och stadga.





Riktigt KUL! Jag har önskat att testa curlbooster och wax, så jag hoppas snart få veta vilka/vilken produkt jag får hem.

TACK Smartosn och HYPE by MOOD som ger mig chansen. Jag ska försöka vara duktig med kameran den här gången så att ni kan få se resultaten här på bloggen och på den gemensamma testbloggen så klart!

Nyfiken? Kika in HÄR för mer info om Smartson Testpilot (anmäl dig bums till kommande kampanjer - har du tur får du också chans att testa och utvärderas spännande produkter).

1 kommentar:

  1. Jag fick testa fiber wax och fix mud! bloggar om det ikväll :D
    http://magotsuku.blogg.se

    SvaraRadera

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...