söndag 6 november 2011

Buzzador-kampanj - Testa Locobase REPAIR!

Som ni vet är jag sedan i somras med i Buzzador - sajten där man får testa olika produkter och tjänster tillsammans med sina vänner helt GRATIS och sedan dela med sig av sina erfarenheter av dem. Om du inte redan är Buzzador tycker jag att du ska kika in på deras hemsida och läsa mer samt anmäla dig! Beroende på din profil inbjuds man till olika kampanjer som man sedan tar ställning till om man vill medverka i eller ej.

Jag har tidigare buzzat PPM Independent, DOVE intensivbalsam och Digster. JÄTTEKUL tycker jag och alla som fått dela produkterna/tjänsterna med mig!

Så här beskrivs den här kampanjen som jag tackat ja till och nu håller tummarna för att komma med i:

I den här kampanjen för Locobase® REPAIR får utvalda Buzzadorer testa en specialkräm för mycket torr hud. Krämen reparerar snabbt och effektivt hudens yttersta lager - hudbarriären - och gör huden mjuk och smidig igen.

Till skillnad från många andra krämer som lägger sig på hudens yta och nöts bort på ett par timmar, tillför Locobase® REPAIR hudidentiska barriärfetter som tränger ner i huden och frigörs när det behövs. Krämen verkar direkt vid applicering och upp till 24 timmar.

Både barn och vuxna kan använda Locobase® REPAIR. Krämen innehåller varken parfym, parabener eller färgämnen och rekommenderas därför av Astma- och Allergiförbundet.
Kommer du med i kampanjen får du, dina vänner och bekanta uppleva hur enkelt det är att förebygga och reparera torr och sprucken hud. Men redan idag kan du gå in på Locobase® REPAIR:s hemsida eller Facebook-grupp och få inspiration till hur krämen kan hjälpa dig.
Se fram emot en vinter utan torr hud!
Håll tummarna för mig och anmäl dig själv också! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...