lördag 26 november 2011

Tampons for Free - världens bästa grej!

Sedan ett par månader tillbaka köper jag inte tamponger längre...jag får dem helt GRATIS! :) Om man blir medlem på Tampons for free (gratis så klart) får man varje månad hem tamponger i brevlådan. HUR funkar detta undrar du... Jo, på tampongasken man får hem finns reklam för ett företag eller tjänst...som man sedan utvärderar på hemsidan.

Smart tycker jag!

Häromveckan fick jag inte bara en tampongask i brevlådan....utan ett stort paket med röda snören i min brevlåda. Ibland kommer tomten tidigt... Det var en gigantisk goodiebag med flera annonsörers produkter. Varför? Jo för att jag bland annat bloggat om hur bra jag tycker det är med gratis tamponger. Nyfikna på vad jag fick...?

Jag fick en pocketbok, tre sorters nya tuggummin, gratis biljetter till filmen Hysteria, fin kroppskräm Pearl och...en SEXLEKSAK ;) Lite chockartat - men himla kul!

Dessutom fick jag rabattkuponger på produkterna.

Tyvärr kunde jag inte beställa gratis biljetter till filmen, då jag bor långt från visningsorten ;)

Men jag tackar och bugar!

Se nu till att bli medlem du med! Du anmäler dig HÄR!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...