tisdag 23 februari 2016

Fru Spara har nya testuppdrag via Buzzador och Smartson Testpilot

Som ni säkert vet tycker jag om att delta i olika testpaneler bland annat via Smartson och Buzzador. Senaste månaden har jag fått många uppdrag och det ska bli spännande att skriva om dem här.

Via Smartson testar jag just nu Bravo Boost men trots att jag besökt flera ICA-butiker och min lokala pressbyrå har jag ännu inte lyckats hitta den. Ska göra ett försök till under veckan. Den verkar ju hur smarrig som helst - Lemonad & Ingefära med uppiggande koffein.

Via Buzzador har jag inte haft något napp sedan nya sidan lanserades. Nu när jag loggade in senast såg jag att min profil inte stämde helt och voila  - med en uppdaterad profil dök det upp inte mindre än fyra nya testuppdrag. Hurra! Har fortfarande inte lyckats att länka min instagram dock.

Mina pågående buzzuppdrag:

Kelda Grytbaser
I det här testuppdraget får jag välja två grytbaser att testa. Jag tänker testa en för kyckling och en för köttfärs.

Keso Protein Cottage Cheese
Ska bli otroligt roligt att få testa alla tre smakerna av den här produkten. Jag har alltid gillat keso, men nu var det länge sedan jag köpte det. Denna produkt innehåller extra protein och låg sockerhalt vilket är viktigt för mig.

Arla Ko Grekisk Yoghurt
Här kommer jag definitivt att testa smaken passionsfrukt! Jag älskar grekisk yoghurt och en touch av passionsfrukt borde ge en frisk och god smak. Mums!

Rynkeby Fruit Drink
I detta testuppdrag får jag testa tre olika smaker: päron, fläderblom och granatäpple! Tre av familjens absoluta favoritsmaker, så jag räknar med att dessa går åt fort. Detta verkar vara en alldeles ny produkt så utskicket av kuponger har försenats något för att produkten ska hinna ut i affär.

Vill du också ha chans att testa nya produkter?
Buzzador är en tjänst där man får testa produkter och tjänster tillsammans med sina vänner mot att man sedan recenserar dem tillsammans. Jättekul och gratis är det! Ibland erbjuds man kampanjer  där man får köpa en produkt till rabatterat pris, men då väljer man så klart om man vill delta eller inte. Om du inte redan är med i Buzzador tycker jag att du ska bli det...följ länken nedan och anmäl dig redan idag:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...