lördag 29 oktober 2011

Använd Wrapp i helgen och få en gåva!

Wrapp är en mobilapp som låter dig ge bort gratis presentkort till dina facebookvänner. Eftersom jag  knappt har några av mina riktiga vänner där... Har jag inte riktigt testat tjänsten själv. Har du det får du gärna delge mig och andra bloggläsare hur tjänsten funkar!

Tjänsten låter SUVERÄN, men jag är alltid skeptisk till dess att jag sätt det funka ;)

På gratisbloggen I djungeln av gratis och rabatter tipsar Gazton Girl om att du som använder Wrapp.com i helgen får en gåva på måndag. Det finns ingen källa i blogginlägget, så den som vill får prova och se ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...