söndag 2 oktober 2011

Buzzador - ett supertips! Testa Digster Premium gratis i 6 månader!

Jag upptäckte Buzzador i somras och tycker idén är så fantastiskt bra! Man får testa olika produkter och tjänster (helt gratis!) och sedan dela med sig till sina nära och kära (mycket uppskattat!). Det enda man behöver göra i gengäld är att berätta om när man pratat med någon om produkten och sedan skicka in vad man själv och andra tyckte om produkten. Omdu inte redan är medlem tycker jag absolut att du ska bli det! Kika in här och läs mer och anmäl dig vet ja!

Just nu buzzar jag musiktjänsten Digster - färdiga spellistor för olika tillfällen som du kan använda tillsammans med t.ex. Spotify eller Itunes. Man får möjlighet att GRATIS testa Digster premium i 6 månader...och det bästa av allt. ALLA jag buzzar får samma deal - även DU! :)

Skynda dig till Digster och anmäl dig. Ange koden buzzador för att få premiumversionen gratis.

Om du vill bli buzzador som jag Anmäl dig här !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...