onsdag 19 oktober 2011

Kelda testpilotuppdrag är nu avslutat - här är mina tankar

Nu har vi testat Keldas exotiska såser via Smartson Tespilot.

Nu har vi testat Keldas Tikka Masala-sås. Vi stekte nötkött och tillsatte sedan såsen sista 5 minuterna. Som tillbehör serverades grönsaker, ris och cashewnötter. Hela familjen åt med god aptit - även vår 1,5 åring uppskattade måltiden. Jag skulle fota maten var det tänkt, men kom på det lite för sent ;) ALL mat gick åt helt enkelt! Men en lunchlåda till mig själv hann jag i alla fall få med.


Vi tyckte alla att såsen var riktigt god och smakrik med ett litet sting - men ändå inte för stark utan alla i familjen kunde äta den. Den här gången hade vi nötkött hemma, men kýckling hade kanske passat bäst (?). Förpackningen är kanske lite i minsta laget för fyra portioner tycker vi. Vi kommer definitivt att testa Keldas såser igen!

Det enda egentliga minuset var att såserna var svåra att få tag på. Om det beror på att produkten är ny (en butik visste inte vilka såser jag pratade om) eller bara slutsåld låter jag vara osagt.

Vårt betyg för själva såsen blir 4/5!

Läs alla testpiloters tankar HÄR! ...och du om du själv vill testa produkter så bege dig till Smartons hemsida och håll utkik efter nya uppdrag! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...