onsdag 19 oktober 2011

Massa gratis - lite bilder kommer här...

Som jag tidigare skrev har det blivit en hel del gratissaker här hemma. Här kommer några av de saker som jag fått i min låda på sistone:

Då jag bloggat om Tampoons for Free här på bloggen, fick jag denna månad ett speciellt VIP-utskick från dem. Så förutom gratis tamponer fick jag två fina rosa bandet designade av Lena PH och Per Holknekt. Supersnygga! Den här gången var företaget på asken Chartis som erbjuder en cancerförsäkring för kvinnor. Just nu skänker de 5 kr till rosabandetkampanjen om du gillar dem på facebook. Om du inte redan GRATIS får tamponger hem varje månad - regga dig bums!




Via Smartson Testpilot har jag haft en TOPPENMÅNAD och nu fått testa Kelda sås, Arla-frukost, Bong buljong OCH Wernersons gourmetsalt.











Sen har jag blivit Pharbio Omega 3 - ambassadör och har fått prover till fem bekanta att dela ut. Som belöning för detta utlovas en gratis Pharbioprodukt att använda själv.

Sen hade vi jättefina GRATIS underkläder från Evas underkläder eftersom jag bloggat om dem. Kan tipsa om att de just nu har supersnygga Halloweenkosymer inne! Jättebra service och toppenfin produkt! Rekommenderas!

Mer gratissaker kommer upp inom kort!! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...