måndag 17 oktober 2011

Massa gratisprylar har det blivit senaste tiden...

Jag ligger helt efter med bloggandet efter att familjen varit sjuk i omgångar... Men senaste tiden har det trillat in mängder med gratisgrejer... Jag har lyckats fota en del och hoppas kunna lägga upp bilder snarast (måste lära mig att mobilblogga tror jag!).

Just nu testar vi flera produkter hos Smartson, jag buzzar Digster hos Buzzador och sedan kommer det smått och gott med posten emellanåt! Häromdagen kom t.ex. mina gratisgrejer från Evas underkläder (beställning tog några veckor då min storlek inte fanns i lager) - wow så fina!! Idag kom lite kattstix från Bilanx... Bland annat.

Bilder kommer inom kort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...