söndag 2 oktober 2011

Jag ÄLSKAR Smartson!

I somras upptäckte jag sidan Smartson och anmälde mig omgående till att bli testpilot utan några större förhoppningar. Sen kom jag med i omgången som fick testa BOB Be Natural och tyckte det var hur kul som helst. Sedan dess anmäler jag mig nästan till alla testpilotuppdrag i hopp om att få vara med i någon igen. :)

Häromdagen blev jag snudd på chockad....först jag kom med i omgången som får testa Kelda exotiska såser och sedan fick jag veta att jag kommit med i BÅDE Knorr buljong och Arla frukostpaket. GRANDSLAM! Så nu kommer det bli många Smartsonrecensioner här fram över ;)

Om du är nyfiken på att själv testa/recensera produkter av alla de slag ska du definitivt testa och anmäla dig - ibland har man tur (som jag) och får till och mede testa flera saker.

Mer info om Smartson testpilot och uppdrag att anmäla dig till hittar du här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...