lördag 29 oktober 2011

Bodyshop - superfina erbjudanden fram till jul! The Coupon Mom is Back!

Jag är med i bodyshops kundklubb och häromdagen fick jag medlemstidningen med en massa fina erbjudanden. Om du gillar Bodyshops produkter och INTE är medlem tycker jag absolut att du ska bli det! Insatsen är 100:- som du får tillbaka som en värdecheck på din födelsedag :)

Just nu har de följande erbjudande:

Kundklubbsdagar 30 november och 1 december - om du handlar något oavsett summa får du en Natural Lip Roll-On gratis (värde 75:-) och handlar du för 500:- får du en julstrumpa med med produkter värda 394:-.

Under november och december har de dessutom en rad erbjudanden - utnyttjar du dem alla får du 100:- värdecheck på köpet! Erbjudandena är:

1. Köp The Sparkler och få en Mini Hi-shine Lip Treatment på köpet
2. 20% på valfri produkt
3. 10% på valfri julpresent
4. Köp en av säsongens bodu butter och få en Cranberry Joy Hand Cream på köpet!

Eftersom jag älskar deras produkter och handlar där både till mig själv och som julklappar, kan det nog bli så att jag nyttjar dessa! :) ...och får en radda gratis produkter på köpet! Känns som en coupon mom deal!

Jag kan också tipsa om en helt ny magisk doft (doftprov fanns med i medlemsutskicket) White Musk Libertine - just epic!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...