lördag 11 juni 2011

Bli en Buzzador!

För bara en liten tid sedan upptäckte jag möjligheten att bli Buzzador. Kanske sist i Sverige...men idéen att få prova olika produkter tillsammans med familj och vänner tilltalar mig.

Exempel på kampanjer har varit exempelvis Nestlés Yoggolino, Nestlé Naturnes, Dove Visible Care, Zoegas kaffe, Lumene, Rexona, Hälsans kök och mycket mycket annat.

Det verkar gå till så att man får prover till sig själv och ett antal andra och sen ska man under en period testa produkten tillsammans och avge rapporter via Buzzador om vad man tycker om produkten. Ett enkelt och kul jobb tycker jag!

Nu har jag bara varit medlem i snart två veckor, men jag blev erbjuden att anmäla mig till en kampanj för PPM-sparande hos PPM Independent. Jag vet i skrivande stund inte om jag kommit med eller ej, men affärsidén med gratis PPM-rådgivning kan nog tilltala många passiva sparare.Själv har jag gjort aktiva val och vill helst sköta min PPM-portfölj på egen hand...men jag har några i min bekantskapskrets som jag gärna skulle vilja tipsa om detta.

Vill du läsa mer om och bli en Buzzador och få testa olika produkter och tjänster helt gratis?? I så fall ska du besöka följande länk:

Buzzador

Hoppas du också bli Buzzador och så kanske vi kan utbyta erfarenheter om produkter i framtiden!

Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...