torsdag 30 juni 2011

Vill du ha chans att testa Dove Express Intensivbalsam - Bli Buzzador!

Om du inte redan är det skule jag verkligen rekommendera dig att bli en Buzzador, d.v.s. en person som testar och utvärderar olika produkter och tjänster.

Själv har jag nyss gått med och buzzar just nu gratis PPM-rådgivning från Independent. Det fina med den här kampanjen är att den är GRATIS för alla - inte bara mig som Buzzador. Vill du också se hur du kan förbättra din pension helt GRATIS? Kika in på Independents hemsida och testa själv! Låter det spännande så tveka inte att testa deras kostandsfria PPM-rådgivning.

Just nu är jag inbjuden till en kampanj där man kan testa Doves Express Intensivbalsam. Jag håller tummarna att jag kommer med i kampanjen då håret verkligen skulle behöva en intensivkur nu inför sommarens alla soltimmar och salta bad.

Ett Dove buzzadorpaket innehåller:
1 stor förpackning (180 ml) Dove Intense Repair Express Intensivbalsam
10 förpackningar med Dove Intense Repair Express Intensivbalsam (50 ml) att dela ut till vänner och familj

Du kan också få chansen att testa nya saker GRATIS om du blir en Buzzador. I gengäld berättar du om produkten och ger ditt och dina vänners omdömen efter avslutad kampanj. Lätt som en plätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...