lördag 18 juni 2011

Triaba Panel Sverige - betalda undersökningar online

Nu har jag registrerat mig på en sajt för betalda undersöknngar som heter Triaba Panel - Online Betalda Undersökningar. Det verkar vara en seriös sida och de betalar mellan 1-40 kr per undersökning beroende på längd.

Idag fick jag min första undersökning och det funkade hur smidigt som helst. Sidan och layouten på undersökningen såg bra ut och funkade perfekt. Det var ett intressant ämne och jag skulle få 15:- efter avslutad enkät.

Utbetalning kan ske både till Paypal eller som superpresentkort (ni vet de där som är presentkort på presentkort på massa olika affärer)...

Jag är hursomhelst helnöjd med den här panelen och rekommenderar den varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...