onsdag 15 juni 2011

Gratis ursnygg BLOGGDESIGN!

Jag har absolut ingen aning om hur och på vilka vägar jag hittade till sajten Shabbyblogs, men oj vad lycklig jag är att jag gjort det!

Eftersom denna blogg är dedikerad till alla er som vill få en liten guldkant i tillvaron utan större kostnad vill jag absolut rekommendera alla er som bloggar, och liksom jag inte är så bra på egen bloggdesign, att besöka Shabbyblogs. På sajten kan du ladda ned ursnygg bloggdesign inklusive mallar och headers alldeles GRATIS!

Dessutom finns det enkla steg-för-steg instruktioner för hur du lägger till innehållet på din egen blogg... Ja - som ni ser har jag ju lyckats trots allt. ;)

Absolut värt ett besök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...