lördag 11 juni 2011

Din egen utvalda Goodie Bag

Genom att registera dig på Goodiebag.nu kan du välja ut din egen personliga goodie bag med utvalda produkter. Du får dem hemskickade gratis mot att du efter att ha provat dem lämnar ett omdöme på goodiebags hemsida. När du gjort det kan du beställa en ny goodiebag.

Jag har nyligen blivit medlem och urvalet av produkter var inte så stort när jag beställde (det mesta hade tagit slut), men jag hoppas kunna få vara med när nya produkter kommer in. Det verkar vara ganska lång leveranstid för att få sin goodiebag, så jag ska berätta mer när den väl kommit fram.

Idén verkar kul tycker jag och det är alltid roligt att få testa nya produkter! Anmäl dig du med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...