fredag 17 juni 2011

PPM Independent- Buzzador

Nu har jag fått besked att jag är med i Buzzadors kampanj om GRATIS PPM-fondförvaltning via Independent.

Det fina med detta är att det inte bara är gratis för MIG som är med utan för ALLA. Info från Independents hemsida FAQ: "Vad kostar Independent PPM-förvaltning? Vi vill att fler ska få upp ögonen för vad aktiv förvaltning kan göra för sparandet. Därför bjuder vi på PPM-förvaltningen. Inte under en månad eller en kortare period. Utan så länge du önskar. Det här erbjuder vi som enda aktör på marknaden."

Nu ska jag läsa in mig lite mer själv först och sen återkommer jag med mer info här på bloggen så att ni alla kan få veta mer om denna smarta tjänst. Jag tror verkligen att detta är något för alla er som får ångest av de oranga kuvertens ankomst samt inte alls är aktiva i ert PPM-sparande. Här finns pengar att tjäna! Testa gärna vad PPM kan innebära för DIG.

Som jag sagt tidigare är jag själv aktiv PPM-sparare och vill så förbli - jag nämligen att det är kul att göra egna val och se utvecklingen månad för månad. Men jag vet också, inte minst från min närmsta bekantskapskrets, att många inte alls har koll eller orkar ta tag i det själva.

Nu ska det buzzaz en månad framöver....

Vi hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see - dags att spara igen!

En gråmulen förmiddag i februari 2023 finns det all anledning att återuppta bloggen Fru Spara . Vi är nog många som tänker till lite extra m...